lördag 19 juli 2008

Senaste nytt- mamma har fått jobb!


Nu tänkte vi berätta detta på vår blogg !! Det har gått undan denna veckan!
1 september börjar jag på ABB Swedewater i Landskrona. Företaget känns väldigt intressant och med mycket mänsklig och snäll chef . ..(äntligen ett jobb med det kanske..) Det är ett jobb via Manpower och jag är anställd som teknisk administratör på kvalitets och maknadsavdelningen. Kan inte med ord beskriva hur bra det kändes att träffa företaget och vara där så jag tror detta blir jättebra. Jag fick precis som jag ville ha en tjänst på 60 % .
Hoppas och tror att allt detta blir jättebra för mig och för Thyra! .
..och ja inte minst man får nybakade frallor varje morgon på det här jobbet ...
Sen vill vi också tacka för allas roliga kommentarer till hos här på bloggen och det gensvar vi fått på alla bilder ! Väldigt roligt att läsa era kommentarer!

6 kommentarer:

  1. Grattis!!
    Min morbror, Knutt, har precis gått i pension efter massor av år där...säkert ett bra ställe!
    Lycka till!
    Kram Anneli Erson

    SvaraRadera
  2. GRATTIS GRATTIS!!! Låter så bra, kanon. Thyra ser väldigt nöjd ut. Underbart!

    SvaraRadera
  3. Grattis Janeth. Vad kul och spännande. Jag hoppas du får en bra chef denna gången.

    Lycka till.

    Massor av kramar från mig.

    SvaraRadera
  4. Vi gläds med och för dig!!! Då får vi börja knega samtidigt.

    Kram Vallebergarna

    SvaraRadera
  5. Grattis Janeth, är så glad för din skull! Kommer bli kanon för dig och Thyra! Ses i veckan kanske?
    Kram Malin

    SvaraRadera
  6. Hej alla underbara , Tack för allt ni skriver och att ni gläds med mig. Jag har landat nu , varit nästan yr av allt gåttt så fort med nya jobbet. Även med några dagars distans dyker det inte upp nåt som känns fel eller jobbigt utan det känns verkligen bra.

    Ni kan inte ana hur glad jag är över att läsa era comments och att ni gläds med mig. Får väl ta fram denna sida en regnig seg dag i november när det kan kännas tugnt en dag på jobbet.... ;) Så kommer man ju bli så glad.

    SvaraRadera