måndag 16 mars 2009


En solnedgång från i fredags ..för ikväll kom det bara regn..
Hoppas på en ny fin dag imorgon. Precis varit och tränat med Malin och Lillsyrran. Vi diskuterade bloggar. Mest bilder på min.. så är det .... okej så jag kände för att skriva i ett inlägg nu .. snabbt enkelt och ur tankar.. ingen dikt eller beskrivning bara dra på tangenterna vad som faller in.
Så trött nu.. efter haft en bra dag... kände mig fin i kjol på jobbet och lämnade Thyra för upptåg hos Gamla Farmor idag och ja just det ETT Nytt lamm!! ....hinner knappt med själv att räkna dom nu. Två tackor till som ska lamma ! Sen ska jag lägga in ett beskrivning på alla våra tokigt söta lamm.
Tänkt skriva om träning och jobb för det blir det aldrig här annars ju... men ja sluta med att jag ändå skriver om lamm .
Imorgon blir första dan för Thyra på dagis. Perfekt timing..det är maskeradfest :) ...hon ska vara utklädd till Pippi ..hihi.. just det ...så klart :) !!!Hon var överlycklig när jag tog fram kläderna.. Sa glömt dom, glömt dom och menade att ja, vi har inte använt dom på länge.
Pratar massa nu, Thyra alltså.
Jag sa till henne innan : Du och jag är kompisar,. Nej sa hon Stora tjejer . hihihi ...
nej sov gott nu och vet ni vad ? Nu kan jag se hur många ni är som läser min blogg :) ...Mycket nöje underbara ni och tack för er som kommenterar...:) ! och du....slösa på dina leenden imorgon. Leenden gör ju världen så mycket vackrare och gladare !

3 kommentarer:

  1. Tjena syrran!
    Hur många får har du egentligen? Verkar vara en aktiv bagge?
    Kram på dig

    SvaraRadera
  2. Var precis min fråga, hur många lamm har ni nu egentligen. Inte dåligt!! Skönt att Thyra är pigg för dagis igen. Stor kram

    SvaraRadera
  3. Hej mina underbara F och A Kanske en tävling ? Hur många tror ni?? Ni lär ju somna skönt att räkna får ..:) Tidig bedtime här ikväll nu ...

    SvaraRadera