fredag 15 maj 2009

Heta tjejer ;)


Brandutbildning idag på jobb ! Intressant och lärorikt och till nytta både för jobbet och hemmavid. OCh insåg att oj vad lyxigt med Fyspass på arbetstid när man snegla på det uppsatta schemat på väggen !

Tänkte också på mina gamla jobbekompisar på flygplatserna där så mycket kretsa kring risken för brand. Vääääldigt längesen jag hörde av mig till alla dom.. sånt man borde ta sig tid till ju... ..finns alltid i hjärtat fastän man inte hörs eller ses på länge !

Hur kom jag in på detta, det handlade ju om brand ;) ... och på denna bilden ser ni mig i full färd med att släcka en brand på en stackars tygdocka som blivit lite påtänd ...


Och här ser ni en dimmig bild tagen av en påtänd fotograf ? ..

1 kommentar:

  1. Vad snygga ni är i overallerna. Roligt med brandutbildning. Förstår att du tänker på Sturup där brandkåren har en stor roll. Många minnen därifrån också såklart. Kram

    SvaraRadera