torsdag 17 juni 2010







Godkväll i juniljuset !




Japp, fick bli lite ändring på bloggens utseende, lite tuffare, lite ljusare och lite nytt fräscht. Gillar blått, gillar grönt . Blivit så inspirerad av er andra och era vackra bloggar. Lyckades knäppa denna bild, rätt tacksamt ljus i dessa tider . Samtidigt visst känns bilden som vara tagen varsom ifrån men ja jag får känna in.. kanske ändras bloggen rätt var det är igen :) Känns nästan som att tapetsera om sitt älskade lilla favoritrum helt utan kladdigt tapetlim och mönsterpass, några tangenttryck och vips har bloggen fått ny tapet :)




Thyra och jag varit hemma i omgångar i veckan, feber och sånt som spökar för lilltösen här. Trodde i min enfald att hon var kry ikväll, så vi tog till terminsavslutning på dagis med grill och på vägen hem genom byn fick Thyra sin första Skromberga Drillflickor och blåsorkesterupplevelse på torget. Kul kväll som dock slutade i hosta och slem och sånt..


TACK för ni delar ögonblick med oss!




Speciell hälsning till Felicia och alla mina vänner som gillar detta med prinsessor...och prinsar :)




Håll i er och häng med :)

Aktuell Teknikuppdatering på gården

Hemtelefon funkar återigen INTE..
Beställt ny mobil med vassare kamera
Lärt mig hur man byter tändstift på en trimmer .

Aktuell mat:
Rabarberkräm och svenska jordgubbar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar