måndag 22 augusti 2011

Ullaredpremiär

Published with Blogger-droid v1.6.0

2 kommentarer:

  1. Hej hopp!
    Vad mysigt det ser ut med Ullared och kaninöron! =0)
    Tack för din hälsning, fick den med en gång av mamma efter cirkusen!
    Jag blev så glad! =0)
    Hoppas du och Thyra har det bra!
    Går det bra om jag länkar från min blogg till din?
    Jag sammanställer en lista på bloggar jag själv läser på min egen, och det hade varit roligt om det gick bra att länka vidare till din.
    Massor av kramar från Nina!

    SvaraRadera
  2. Hej Nina och Nellie,

    jadå det går bra, jag la upp här på min lista intill :)

    Det var jätteroligt att hamna sidan om Nellie på cirkus , hon sig exakt lik sen hon var söt bebis, fast nu som flica i lååånga fina flätor! Ta hand om dig och många kramar tillbaka :)

    SvaraRadera