lördag 13 september 2008

Posering utanför Kågeröds kyrka









Thyra modellposerar vid grinden till Kågeröds kyrka.
Idag döptes min lilla lilla vän Viva Isabella Lagerqvist. Jag tyckte det var väldigt jobbigt att behöva sitta still i kyrkbänken . Därför har vi inga kort från dopet för mamma hade fullt sjå med att få mig att inte krypa under bänken, hoppa över till andra bänken , öppna grinden eller prata hög ......puh..

Enda gången jag satt någorlunda still var när Vivas faster Maria sjöng och spelade piano. Då satt jag i mammas knä och vaggade fram och tillbaka och tittade med lång hals ven det var som sjöng. Underbart vacker sång!
Desto roligare var det på festen efteråt. Där var massvis med barn. Här ser ni mig liggande i gräset med de lite större flickorna som var mycket kul att studera och kolla på.


Ett tag undrade mamma vart jag tagit vägen hon hittade mig inte trädgården , då hade jag sprungit runt husknuten alldeles själv och upptäckt en traktor på grannens tomt ;) . Stod där och bara kollade. Ville absolut inte gå därifrån.

Jag roade mig själv mycket med mina pippidockor ..

men när ingen såg smög jag själv in och tittade försiktig på Melwins alla leksakstraktorer. .

Det var väldigt roligt att träffa alla goa vänner ! Puss till er!

1 kommentar:

  1. Vilket underbart foto på er två. Ja inte så roligt att sitta still i kyrkan. Tur där var lite musik och desto roligare på festen.

    SvaraRadera