måndag 1 september 2008

Visst är jag cool ???






Min mamma hälsar till Er alla underbara människor därute som följer oss härpå bloggen med dessa glada bilder. Jag letade upp dessa glasögon själv och stod och posera i hallen för mig själv!




Det kändes jättebra första dagen för henne på jobbet. Det blev nybakade frallor, mycket hälsningar på alla anställda, en mycket trevlig person att jobba med och det bästa var att hon kom hem till mig igen ganska snabbt ändå!! Sen gick vi ut med Doglas och hälsade på fåren i det fina vädret och sa hej till Gamlafarfar.

1 kommentar:

  1. Hej på er vad fin du är Thyra. Kul att mannekänga... Jätteskönt att mamma har fått en bra start på sitt nya jobb. Det går bra med inskolningen för oss på dagis. Ha det jättebra.
    Kram
    Magnus och Felicia

    SvaraRadera