lördag 27 juni 2009


Ibland, känns fredagar , i bilen hem från jobb sådär.. faktiskt ... kanske konstigt, då borde det liksom vara bäddat för helg men är oftast jag alltid trött och lite sådär ... vill aldrig planera nåt för behöver ta det lugnt efter en jobbevecka men ändå vill man känna att det är helg.
Kan nog bättre gilla en måndag, betydligt bättre eller ja för att inte tala o lördagar JU ;) .. Denna fredag var en sån... behövde ny energi .. Thyra nappa när jag sa: Ska vi grilla korv i stan ?

.. Hittade engångsgrill. . korv korvbröd, hyfsat nya kanelsnäckor.... en frusen chokladkaka och ja just det tändstickor. Av någon anledning lyckades såklart jag falla för Dogges underbart söta bedjande ögon att också få följa med ..

Alltså detta var ett av mina tillfällen då jag kände att JANETH , du har nog greppat över liiiite to much.. Jag kom alltså med en vagn full med picknicktillbehör, en engångsgrill, en glad hund och en Thyra som jag tvunget skulle bära gående bland allt chickt folk och svenska fotbollsfans på Gröningen ..
DÅ är man så lyckligt lottad att man ha en vän MALIN som kommer som en räddande ängel med tomma händer, ett underbart lugnt leende, en öppen famn och jordgubbar :) .

Fick en riktig mysig kväll och njöt av stunden, korvarna blev goda, vi fick spana och känna lite på stadslivet och havet men visst lite synd Sverige förlorade bara i fotbollsmatchen mot England.....

MALIN ,

LAVENDEL just till dig !!!

1 kommentar:

  1. Vilken härlig fredagskväll med grillning i stan. Förstår att Thyra nappade på detta. Stor kram

    SvaraRadera