söndag 14 juni 2009

Ramlösa Brunnspark - i mål !!

ÄNTLIGEN i MÅL!!

Fredrik Dolck, trevlig halvkänd skådesspelare högg tag i mig och fråga massa, minns knappt men bl a Hur det hade känts ? .. puh .. fick fram att det var otroligt härligt men klart man fick hårt jobba i uppförsbackarna... Tror jag blev 6a kanske av tjejerna hade lite koll på vilka som låg framför mig och bara en sprang om mig och hon fick håll sen ;) ... Hej Gumman såg du mamma springa ??

Tiden ja hann inte hundra kolla på egen klocka, och inte hade de nån tidtagning , hade trott det skulle kunna gå under 30 min men ja det blev nog 31 -32 nåt :)

Sen blev det prisutdelning och jag hade turen att vinna ...


...24 pack Ramlösa ! Slurp slurp :)

Min hejarklack :) - Thyra och farmor och farfar - som också tagit dessa foto !!

Thyra hade också spring i benen i vackra brunnsparken

Slutet gott, allting gott !!

2 kommentarer:

  1. Ojojoj, mycket imponerande Janeth, du är så hurtig! Härligt härligt! Kram

    SvaraRadera
  2. Grattis Janeth!! Mycket imponerande. Vilket härligt väder det blev idag. Hoppas att du hade medvind för det har ju blåst rejält idag.

    SvaraRadera