torsdag 9 juli 2009

lite glamourkänsla i lantlivet


Ingen som tänkt ställa till med bal eller gifta sig och behöver mer folk till sin fest nu direkt ikväll... hihihi..
Varit hos frissan och ja hon gav mig grym glamourkänsla.. kan ju inte gå och lägga sig utan att minnas.. håret lär ju inte se ut så här när jag vaknar imorgon .. .tyvärr ;) ..
Lila linne, ja typ snabbsnabbshopping på rea ;) alltid kul med fynd och glamour..
OCH ja kära bloggläsare .. lovar ni behöver inte säga nåt om min frisyr nästa gång ni ser mig den kommer liksom aldrig bli så här när jag gör det själv ;)

3 kommentarer:

  1. wow, vad tjusigt! Hoppas min frissa också kan gör något under med mitt hår snart! Behövs verkligen!!

    SvaraRadera
  2. Förstår att du inte ville gå och lägga dig med den frisyren. Så tjusigt!! Vilken frissa som fixar till håret på detta viset. Otroligt.

    SvaraRadera
  3. Avis! Ska till frissan på onsdag...får se om man kan komma upp i din klass ;o)

    SvaraRadera