torsdag 30 juli 2009

Hujedamig- vilken härlig kväll!






Hej !! Här har ni mig Thyra - alltid i bästa busformen när det händer nåt!!


Kunde inte sitta still ett dugg ikväll när jag hörde den roliga musiken!!


Här ser ni mig med min vapendragare Felicia Björk.




Ja och hennes mamma och lillsyrra Evelina var också med . Fast ja Evelina var lugn mestadels :)

Sötisar





Sång och dansspektakel med 3 x Wahlgren (Linus, Benjain och Bianca ) och Kim Sulocki mfl framförde Astrids Lindgrens sånger








Mamma envisades med att efteråt måste vi stanna och bara stå och titta typ lite vid detta bord ... förstår inte varför ;) ...



Sen åkte vi en liten runda till min Gamla Mormor Gulli. Blev en mysig stund... väldigt mycket över förväntan som mamma sa i bilen....Jag fick en gosekanin, två punchpraliner och 4 stycken pengar som jag stoppade i fickan direkt . Här ser ni ig vinka till henne på balkongen på 3:våningen. Sov gott!!!

1 kommentar:

  1. kan inte heller förstå varför mamma ville stanna kvar och kolla... ;)
    Ser ut som att ni haft en supermysig kväll!
    Kram

    SvaraRadera