söndag 6 september 2009

Thyra med sina Spektakelvänner

Here she comes.... -


Varit på underbart mysigt dop som är en hyllning till livet OCH visst det var då sannerligen Livat med Thyra och resten av barnen idag :)



Här kommer bilder på Thyra och hennes alldeles egna upplevelser på dopdagen...Behöver jag berätta att nån mat eller tupplur hann hon knappt inte med.
Oki ...en jordgubbe kunde väl finsmakarflickan tänka sig hinna med :)


Fick lyftas upp från golvet och bäras in i bilen med skrik - ville absolut fortsätta efterfesta hemma hos Felicia....



Vid ett tillfälle var jag riktig orolig, ångrade jag hade suttit och druckit kaffe i lugn och ro en liten stund ;) .... Hon var puts väck... och vi letade överallt på gården ute som inne... efter ett tag hörde jag två röster inifrån en av stalllängorna. Där inne lekte Thyra och en av Heagårdens söner för fullt på dansgolvet

.

Tur hon inte känner till EKEBOS dansgolv ett par km bort -ännu.




En hand sticker upp ur lådan... Och sen hade han ju en traktor ju !!






Mamma, jag har haft jätteroligt med mina kompisar!!

...,men fick bäras upp från golvet gömd under bordet och togs in i bilen skrikande.. Ville fortsätta efterfesta hos Felicia....



Ja just det sen hann vi med en liten hemmavisit och lite bus med Morfar innan Thyra sa ...


Mamma, jag vill hem :)

1 kommentar:

  1. Mormor och morfar förstår att du hade roligt.Härliga bilder.....Mormor

    SvaraRadera