fredag 6 november 2009

Varför har jag en blogg?

Kanske måste förklara mig... kanske ta en funderare på detta att blogga..

Jag har blogg för jag tycker det är så roligt skriva, fotografera och förmedla livshändelser och ögonblick genom våra ögon. Blir också så glad av att ibland få berätta små eller stora betraktelser eller händelser för omvärlden på nåt sätt, nåt som hänt som jag gärna vill dela.


Bloggen önskar jag ge er därute ett skratt, leende eller varm känsla från oss.



Väldigt ofta kan det också vara så att något man gjort eller uppskattat inte känns rätt att skriva om här på bloggen. Eller så ibland infaller sig den där bloggtröttheten och då bloggar man ju inte helt enkelt.Eller så känns det viktigare att göra middag än att blogga ;)

Jag har INTE ha bloggen för att i detalj redogöra mitt liv, jag lägger definitivt inte ut allt på bloggen och inte för att kunna visa min uppskattning till människor via denna blogg. Men jag blir såklart glad läsa nån kommentar och nån hälsning ibland men faktiskt jag förväntar mig inte det alls och jag är bara så glad om vi kan förmedla kärlek och kraft till varandra :) Det behöver vi alla alltid :) !

Så gör inte era tolkningar av vårt liv utifrån denna blogg .... det mesta är påhitt och ljug ändå ..HiHiHi nejdå inte alls. Jag skriver ALLTID sanning och tackar er som tittar in och ägnar nån minut av era liv att se livets glädjeämnen med oss !!

Detta är mitt sätt att se på varför jag bloggar och det som är så kul med bloggar är att den ena bloggen är inte den andra lik utan det finns så många olika härliga sätt att blogga :)

LEV VÄL och ta väl hand om er !

Ha en go helg och KRYA PÅ ER- hälsning till er alla som behöver den inkl. min Lilla T som verkar må bättre nu :)Hälsan är vårt allt!

Ps
Bäddat för lite bloggpaus i helgen, tror jag minsann.Bli nu inte oroliga, kommer snart inlägg igen :)
Hoppas på ett snabbt tillfrisknande för Lilla T men vågar knappt inte tro, fullt ut på ett Skannelopp för mig imorgon....men hoppas hoppas hoppas...

5 kommentarer:

  1. Fortsätt blogga, du har så underbara och fina bilder, och dina texter och små tänkvärda ord är jätteroligt att läsa.....
    Kram Emilias faster.

    SvaraRadera
  2. HEJ till SMÅLAND och dig Birgitta!

    TACK :) , KRAMAR !!

    SvaraRadera
  3. Du är för go. Jag bryr mig om dig och genom bloggen känner man sig närmare...ibland dröjer det länge mellan gångerna man ses och då har man alltid bloggen!

    Kram Anette L

    SvaraRadera
  4. Det är så kul att få inblick i er vardag, allra helst när man inte träffas på jobbet och kan snacka. Det känns som om man blir del i ert liv, men du ska ju inte behöva känna att du ska lämna ut hela ditt liv, utan bara sånt du tycker att vi ska ta del av.

    Ha en toppen helg och sköt om er.

    Kram till er båda från oss i Asmundtorp

    SvaraRadera
  5. Jag håller med att det är så kul att bloggarna är så olika, men de är alla ett underbart fönster in i våra liv. Hur mycket man väljer att öppna dessa fönster är så klart upp till var och en och från gång till gång.

    Jag hoppas Thyra piggnar till och att ni får en skön helg.

    Kramar från oss

    SvaraRadera