torsdag 25 februari 2010

Biljardsugna?


Tillbaks på jobb och vilken dimension man fick mot sitt trygga svenska kontorsjobb när denna bild dök up i mailen.

Bilden är tagen av en kollega som monterar vår kylutrustning just nu i KINA.

Mitt i bild ses två biljardbord. Lyxigt är att få det biljardbord som ses under tak :D

Jag sa:Värst vad det ser skräpigt ut...?
Ja och då har de ändå precis städat upp! Och satt upp flaggor för där varit fint myndighetsbesök.
Tänk vad världen ser olika ut! Fascineras!

Bloggar bilden: Just for You!

Speciell hälsning till föräldrarledig kollega Landgren : Ta en tur till lokala puben på bilden här med kollegor kanske ;) ?


...oooo...vet knappt om det är tillåtet detta att lägga ut en sån bild på nätet ... kommer kanske en kortvuxen kinesiska patrull i rött inrusande på kontoret och haffar mig..OOOPPS!!! ;) ..

2 kommentarer:

  1. Kanske bäst du tar bort den så du inte kommer i fängelse..Thyra och Mormor

    SvaraRadera
  2. Mmm, jag blev riktigt sugen...bästa lokala puben ;o) Tror jag tar Speakers i LA :o) Sorry Mohren (antar jag det är som skickat bliderna?)

    Kramar

    SvaraRadera