torsdag 13 november 2008

500 - med Hipp Hipp gänget



Borde sovit nu.... men kan såklart inte bara lägga mig utan att blogga om en mycket kul kväll. Blev bjuden av Manpower och var meningen en kollega till mig också skulle få gå och se 500. med Hipp gänget i Lund. Kollegan knaprar penicillin och jag var mindre sugen att åka hemifrån ikväll alldeles sjäv med 498 andra okända.... Men jag hade lyckan att få sällskap av sötisen Maria Olofsson bosatt 100 m från teatern som ( eller rättare sagt pojkvän Anders som varit kock ) dessutom bjöd mig på middag innan föreställningen. Klockrent! Tack för ett underbart sällskap och en mycket rolig föreställning. de fick kasta ut oss vi ville sågärna få en bild på oss ihop med Hipp Hipparna men men ni får hålla till godo med oss bara ;) .
" Barn till Bonde " HIHI!

3 kommentarer:

  1. Gokväll!
    Låter hur roligt som helst, hoppas ni bjöds på många goa skratt. Rekommenderar ni föreställningen, värt ett besök?
    Sådana tillställningar förgyller vardagen, men förstår om du var tröt när ni drog dit, det är november och det är mörkt. Vi får göra vad vi kan för att lysa upp tillvaron.
    Kramar från Sofi

    SvaraRadera
  2. Låter som en riktigt lyckad kväll, härligt.

    SvaraRadera
  3. Vad roligt det låter. Skulle också ha sett den föreställningen förra året men blev tyvärr sjuk.

    SvaraRadera