onsdag 28 oktober 2009

Nicke Nyfiken 2 -på rymmen



När jag föreslog vi skulle åka på bio och förklarade det som att vi skulle kolla på Nicke Nyfiken på en STOR Tv ty.

Då hade jag förväntat mig glädje och att vi snabbt skulle iväg. Thyra säger då och tittar på mig Mamma Vi HAR stor TV! ....Och syftade på vår egen Tv hemma :) ...

Men ja väl i salongen var hon jättespänd och tittade som ett ljus i 1 tim och 20 minuter. Filmen var riktigt rolig och vi fick ett härligt biobesök!
Lite läskig var den och då är det bra man har med sig sin egen apa att hålla i handen


2 kommentarer:

  1. Visst var den rolig? Var och såg den hela familjen -Vincent. Fast jag vet inte vem som ville se den mest - Alexander eller jag :o)

    Kramar

    SvaraRadera
  2. Hej liten söt tjej och en härlig mormor

    SvaraRadera