måndag 12 oktober 2009

Skumbad och cerise jeans

Rubriken det har nog varit det bästa med dagen idag! Aldrig badat skumbad en måndagmorgon men idag blev det premiärdopp en sådan. Med badankor och fortsatta nickövningar för Thyra med badbollen. Inte jättelänge men tillräckligt för att gå med känslan hela dagen av leende, skum, värme och skratt. Uppvägde faktiskt det väldigt tidiga uppvaknande från lilla fröken Karamell.
Jodå, och jag gled in på jobb 8.15 i nya jeans.. cerise..jag vet kanske lite 80 -tal udda men I like :)

Kolla bilden.. den hittade jag när jag googla på badankor för hitta en bild på en sådan ..http://badankor.blogspot.com/ Man får ge målerskan enormt beröm eller hur!? Helt TAGEN av hennes blogg. Blev så varm och glad av bilden att jag inte kan kolla mig mätt på den !!!
Som man gärna får kunna bli av badankor en måndagmorgon också... Och ni andra som bloggar oavsett ni bloggar mycket eller lite, alltid eller bara söndagar ...Ni förgyller och ger Er dimension på saker och ting i vår värld :) ..
Lev väl i hösten!!

4 kommentarer:

  1. Härligt inlägg. Kram i massor.

    SvaraRadera
  2. Och vet du vad...jag känner Åsa (badanka) och hon är minst lika underbar själv som hennes blogg! Vem jag är? Jag är arbetskamrat till goa Malin och på så sätt har jag halkat in på din fina blogg!

    SvaraRadera
  3. Hej Karin och hjärtligt välkommen besöka min blogg :) Det här verkar ju härligt tokigt sammanträffande:) .Verkligen bara sökte badanka och vips hamna där på helt otroligt fin blogg med massa skapa-ideer :). Denna fantastiska Åsa bor i Stockholm och så känner du henne ! Häftigt kul :) , Kram på dig Karin, tror jag sett dig Scraproom, stämmer Malin va?

    SvaraRadera
  4. Du gissar helt rätt, jag tillhör ScrapRooms designteam och är också kursledare där. ScrapRoom är, för att citera lilla dottern, mitt andra hem...haha!

    SvaraRadera