måndag 1 mars 2010

Måndag i mars


2

Klarläggande kring arbetsbelastning för dokumentationsavd. HVDC- manualer ? Kalkylerade timmar i offerter på Dokumentation ? Resursplanering ur MS project?




Vilken helg..daadunk.. somnade till godnattsaga i Thyras nya stora säng igår. Hon är så stolt över den! Det har varit både förfestfars, glitter, glamour och gummistövlar i stall ! OCH en av mina största idoler - min helt fantastiska pappa född 1955 fyllde 55 i lördags. :)

By the way- min hemtelefon funkar inte alls igen ... arrrgh.... plus att jag precis borttappar min mobil titt som tätt så är detta är min säkraste kommunikationslänk för tillfället.
Glad för min bloggsida :)
PUSS o KRAM
Janeth



back to work.....Klarläggande kring arbetsbelastning för dokumentationsavd. HVDC- manualer ? Kalkylerade timmar i offerter ? Resursplanering ur MS Project.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar