söndag 3 augusti 2008

Bilder för att njuta av vårt besök på Torsö







Tack till hela Björklund familjen för lån av ert fantastiska hus så att vi fick uppleva ett idylliskt Torsö i sommartid tillsammans med tjejerna Lindvall från Valleberga !



Alma och jag hade mycket finurligheter för oss hela tiden.

Vi tyckte om att leka intill varann så vi hade koll vad för kul den andra hitta på och inte bråkade vi en endaste gång!



Ljummen kväll


Jag kollar lite dvd innan läggdags på mysiga kuddar


Nästa dag var det dags för oss att gå till stranden och få ett härligt dopp i det kristallklara vattnet


Efter bad var det mysigt att ligga och vila i skuggan med benen i kors ;)

Det tyckte både Alma och jag

I Hällevik satt jag och Alma lugnt och snällt i skrindan hela tiden medan våra mammor handlade rökt fisk
Nja.. inte riktigt hela tiden ville jag sitta i skrindan!!
It´s a deal! We´ll be back !

1 kommentar:

  1. Ni ser ut att ha haft en underbar lillsemester i Blekinge! Jag njuter av att se de fina bilderna. Känns härligt med sommarkänslan de förmedlar nu när regnet vräker ner utanför fönsterna och det nästan blåser stormvindar.

    Stora kramar till er båda.

    SvaraRadera