lördag 23 augusti 2008

Thyra och Felicia på upptäcktsfärd på bonnalannet


******FELICIA*********** THYRA *****



Traktörkörning - Felicia rattade glatt medan jag fick hålla koll på
hur vi fick verkligen körde !
Jag hittade en vattenpöl att leka i medan Felicia aldrig ville hoppa ur Traktorn.


Vi matade fåren med gräs men de saknade brödet vi glömde hemma.

Får jag lov att presentera allavåra får?

Framifrån Tackan ESSIE, Tackan IDA, Tacklammet FRIDA

På andra sidan grinden står: Tacklammet JONNA med mamma TINA .

Baggen SAMUEL längst bak som kollar in sitt harem ;)


Tittut!! Oj vad roligt detvar att springa och gömma sig och komma fram !


Vilken utsikt! Jag och Felicia sitter på ett par ensilagebalar och njuter av utsikten

Nej , nu hoppar vi ner och tittar på nåt nytt sa jag till Felicia men hon tyckte det var lite högt att hoppa ner...


Nu ska vi kolla fler djur!!
och sen fick vi gosa med den lille lilla kisen! Vi ville gärna hålla den men det fick vi inte för Gamla Farmor.




Här bor lilla kisen och mamma katt!


Nämen var där inte också en liten nyfödd Pytta ;) Kyckling!

Vi var nyfikna fast på avstånd!

2 kommentarer:

  1. Vad roligt att se alla dessa fina kort. Visst hade tjejerna superkul igår.

    SvaraRadera
  2. Ni ser ut att ha haft en härlig dag :)

    SvaraRadera