torsdag 9 april 2009

Blåkulla, Filip och poliser !

Idag blev en spännande dag och när mamma sa till mig att nu ska jag klä ut dig till Påskkärring så tog jag mig en funderare.. hrmm.. vad är det mamma kan mena.. gick bort till påskriset.. hämtade tt ägg och sa mamma färdig ?? Ägg i håret ?? hihihi... lite tokigt detta med påsk för mig som faktiskt bara är 2 år ;)
Sen kom det mamma kallar The real PÅSKKÄRRING -attitude on!

Äh.. ja först kom kvasten på fel håll .. inget vidare skjuts uppåt .. men sen..


..öppnades dörrarna och kvasten gav mig vingar!

Bra lyft idag i fint väder ! Ser ut att bli en härlig tur idag !! Flög bort till fåren !!
Visade Filip och Emma dom!
Sen ville jag visa Filip morfars harv.. gick själv fram och skulle känna och sa Jättefin .... ;) Men vad händer här ??? Mamma hämtade mig med vagn för jag hade blivit så trött av allt flygande och sov när morfar blev inblandad i nått konstigt....

Morfar pratar med polisen !!! Hände olycka där morfars traktor snabbt fick rycka in och lyfta upp en 1000 liters behållare med diesel med traktor så det inte rann ut . Behållaren hade en bil tappat från sitt släp och smitit därifrån. Min morfar = EN HJÄLTE!

Kolla fick påskpresenter och blommor av Filip!

Ja det var allt för den Skärtorsdag.. hunnit fika med mormor, farmor och farfar också ;)

PÅSKPUSSAR FRÅN OSS!
När mörkret lagt sig tyckte jag mig se att även mamma och Wilsan försvann på en tur på kvasten ;).....

2 kommentarer:

  1. Vilken supersöt påskakärring och vilken händelserik dag.

    SvaraRadera
  2. Kram från Mamma/Mormor.Glad påsk till er båda.........Fantastiskt söt påskkärring..

    SvaraRadera