måndag 13 april 2009

Cykelvy med Mårbacka och Pil !



3 kommentarer:

  1. Sitter på bussen upp till hufvudstaden roar mig med att läsa bloggar. Vilken fin marbacka var har ni handlat? Var & halsade på era får idag så söta dock var ena tackan hallt. Kramar från sofi

    SvaraRadera
  2. Härliga bilder vännen! Hoppas du och loppan har haft en skönt påsk-helg, och hoppas vi ses snart igen! Träning imorgon? Njut av söndagen! Kram kram

    SvaraRadera
  3. Tjenare tjejer Sofi och Malin :) , Tack !
    Lite svar på alla era frågor :) hihi.. kul med comments ju :) och klart jag svarar tillbaka ju :)
    Svar till SOFI!!
    1. Mårbackan har jag fått från en av mina tokigt snälla vänner :)som alla mina vänner är faktiskt :) Ni alla ger mig vingar alltid!

    2.Kul ni kollade på lammen idag . Tackan är halt eller rättare sagt i behov av klippa nagel.. trodde det skulle kalra sig till pålördag då vi ska klippa domoch kommer till att även klippa nagel men ja känns inte riktigt bra som det är nu.Oerhört tacksam för du sa till mig vännen . Kanske kan fixa så ni är online-web-cam till er lägenhet i stan..

    Svar till Malin:
    Ja påsken har verkligen varit välbehövlig och varit bra känner jag nu.. kan säga faktsikt blivit bättre och bättre och idag riktigt toppen för nu känner jag mig frisk från maggrej och hyfsat från förkylning :) så svar på din fråga är JA till träning hoppas jag änligen.

    SvaraRadera