söndag 19 april 2009

Golf idag







3 kommentarer:

  1. Lycka till på golfen!! Hoppas det går bra! KRAM

    SvaraRadera
  2. Det var det värsta. Janeth golfaren. Var det roligt?

    SvaraRadera
  3. Hihi -kanske inte det värsta ;) , tro mig jag kan hitta på värre saker än att spela golf en söndag ;)

    Det gick inte så bra... dvs .. kass eller uruselt kanske tom det var många bra skitslag : ) helt enkelt. Men det gick bättre och bättre och nästa gång spelar jag gärna i mer sol och värme.Ser ni inte hur jag fryser... helt blå o fingrarna :)

    Det var roligt verkligen :) .. mitt i alla kass slag fick man slutet in bra slag och då tycker man det är jätteskoj.
    Det stora kruxet är att det tar ju lite tid detta med Golf ;) Tid är allt vi har men ja jsg är i alla fall jätteglad att kunan vara med idag och att systrarna Olofsson kunde tänka sig ha ha med mig till Glumslöv idag :) och fikat vid hål 12 var inte den sämsta :) Nybakade apelsinrutor oc kanelbullar :)

    SvaraRadera