fredag 7 augusti 2009

Till bords med fotbollssnack ...

Sallad med varmrökt lax och äpple, sugar snaps och ruccola.
Mina gamla PUMA KING höll än och var överlyckliga över känna grönt gräs under dubbarna igen :)... kanon även till limegröna leggings och blommig klänning;)
Några av Åstorps FF - vassaste och härligaste fotbollspelare samlades hos mig idag. Snart tio år sedan vi vann seriesegern i DIV 5 nV .. ( glädjen var samma som om vi vunnit SM-guld :), tro mig ) . Mycket underbara minnen , mycket upptåg och flera galna resor att skratta åt. Tur man glömt en del ; ) .. men så kul att minnas :) .

4 kommentarer:

  1. Ser väldigt gott ut, inte dumt med alldeles färsk nypotatis! :) KRAMAR till er!

    SvaraRadera
  2. Hej min vän! Vilken underbar sida du har skapat här och vilka bilder. Jag blir varm i hela min kropp när jag ser det. Tack för i fredags. Underbar god mat. Tänk att det gått tio år. TACK! Många kramar Nettan

    SvaraRadera
  3. Tack Nettan, för den här kanonbra idén! Riktigt kul att ses igen. Det får vi göra om, dags för ny reunion 2019 eller..? :)

    Janie, du är en sån fantastisk källa till inspiration. Du är grym bara.

    /Lotte

    SvaraRadera
  4. :) Ler blir glad av att läsa vad ni skriver, häftigt träffa er .Tänker på er alla. Det var så mycket nytt och gammalt att pratat om , vill ses snart igen :) ??

    Kram Janie ;)

    SvaraRadera