söndag 9 augusti 2009

Thyras ögon blev helt förvånade och sen tänkte hon efter och helt lös upp som stjärnor när jag fråga: Ska vi sätta upp gardiner i lekstugan idag ?

Hade tänkt mig en gardinkappa men hon var tokig och drog och slet i gamla tygstycken, till jag satt upp längder istället... hade bara två olika som inte ens är sydda hihi så det ser lite tokigt ut nu men hon är överlycklig. Firade med blåbärspaj :) och kaffe som Thyra också drack (!) ur sina minikaffekoppar - Dagens lyckostund
KRAMAR Janeth
Thyras new place

4 kommentarer:

  1. Så mysigt det blivit i Thyras lilla stuga!

    SvaraRadera
  2. Så fint! Ser så mysigt och..."Janeth" ut ;o)

    Kramar

    SvaraRadera
  3. hihi..ja jo stilen går nog igen..kände det också :) .. .. Thyra fick mina saker som jag blivit lite trött på ;)

    KRAM Janeth

    SvaraRadera
  4. Är så sugen på att göra Felicias stuga fin och nu måste jag bara göra det. Superfint!!

    SvaraRadera