söndag 30 augusti 2009

En filmsnutt som precis lyckats ladda ner, med Sofi grön tröja kommer först och sen jag i cerise linne en stund därefter. VI var grymma allihopa , riktigt härlig upplevelse, snart i bilen mot SKÅNE!! KRAMAR

OCH ja just det....Jag sprang på 55.45 :) , Kändes helt grymt bra fram till 7-8 km, fick sen magkramp som inte ville släppa men då hejades man fram av all publik och musik och stämning och fick springa på ren vilja med magen lite ihopkrupen. Helt overklig känsla att vara där mitt i som en av alla löpare ! Direkt i mål var jag helt slut och nästan så jag skulle kräka och tänkte typ aldrig mer i 5 sek.. ! Men sen slappna jag av, andades och kunde jag ta in känslan, och fick en kick! Yes , I did it!

Härlig stämning i mål, soligt svettigt överallt ;) , fick medalj, bananer och ostkakor käkades i gröngräset, och det mest fantastiska var att ha gjort detta tilsammans med er andra tjejer !

5 kommentarer:

  1. Vad ni har varit duktiga. Bra kämpat. Jag blev så nyfiken när jag såg filmen, varför springer några åt ett håll och andra åt ett annat håll? Var det två olika lopp?

    SvaraRadera
  2. Det undrar jag med faktiskt. Väntar ivrigt på svar.

    SvaraRadera
  3. hihihi.. ja just det kan manju undra..Visst inte om det själv men det fanns två parallella likvärdiga löpvägar utmed kanalen. Omedvetet valde Sofi en väg och jag en annan. Man väljer inte alltid samma väg men kan nå samma mål ;)

    SvaraRadera
  4. Det har du absolut rätt i... man väljer den vägen som det är meningen att man ska ta :o)

    SvaraRadera
  5. Kul att få se lite bilder från er helg!! :) Kanontid blev det oxå! :)
    Ha det gott.. vihörs... KRAMAR

    SvaraRadera